otak ngah mati beb

otak ngah cramp nie beb.....biasak ar, blaja jugak....khamis ada paper...knn....heheh sociology lagi hancur siot, susah, tapi takper melayu boleh...hehehe...

ngah jam nie jadi gua log in.....surf2 biasak ar, nengok moto jugak....hobi la katakan.....tapikan gua notice kan moto2 classic tetap appeal pada gua....sebab tulah gua sayang nak jual caramela, walaupun instantly gua bleh dapat duit dalam 2.5k ngan sekelip mata......gua ngah surf2, bila gua jumpa nie add, orang jual Triumph model T100-500cc. wah lan doi...pengsi beb, at least pada orang2 yng serupa mcm gua la yng suka moto classic.....lu nengok sendiri ar gambar kat bawah tu....gua cakap sama lu, kalau gua ada 11k, itu motor lu bleh nengok parking kat carpark gua within the next few days....hahaha...sori eh bahasa gua tak tentu arah....sebab otak gua ngah berkecamuk....hahahah.....

0 comments: