haiz....uwang...

temptation...to spend....uggghh.....i know i told myself, 1 month 50bucks at least....and i will do just that....i think i can ar... i know i can....but the temptation ar....wah lau....manyak susah...ada je menda nak belik.....kerana fikirkan nak sep duit, aku besok improvise skit la number plate blakang tu, takyah belik bracket ker, belik yng baru ker.....hmm ada idea...pakai plastic yng dari numberplate mounting yng lama....drill lobang....pasti boleh.....

haiz.....kalau total knee replacement tu bleh hutang kan best.......boring ar....takpe aku cuba akan perkuatkan kaki kiri aku nie... mungking nak belik tu menda yng physiotherapist pakai......tapi versi murah punyer ar.....tu menda works tau....tapi seblom aku belik online, lebih baik aku scout dulu, tempat2 pelik .....manala tau dapat lagi murah.....macam mustaffa center ker..... ngok ar camne....sementara tu, tunggu sengal2 otot2 aku baik dahulu....hehehe.....wednesday skating day again....yeehoo...nak carik spot baru ar.....mungking bawah blok opposite tu....bleh ollie down tau....tapi paiseh la takut ex-students nampak aku...hehe terpaksa travel jauh skit....ke jurong ker....ntahla nengok ar camne....

ouh besok aku nak collect suar volcom second hand.....tadi pagi aku belik suar adidas 3/4 second hand....tapi aku pakai dah cam suar panjang pasal aku nie pendek bih suar tu size L plak tu....

kla nak log off nie.....daaaaaa.....

0 comments: