fenats

1. cari facts for projek la apa lagi...brapa buku ntah aku cari...
2. biasak ar gi gym nak kasi kuat kaki aku yng lembik tu.....
3. vespa si nadiah takleh start lagik.....haiz...

pasal tu semue la aku fenats nari....nasib budak tu memang baik.....aku blom balik, masih tercegat kat library.....
tengah baca, cari2 skali hp pon vibrate....ler si nadiah nie...mesti vespa rosak lagik.....aku pon angkat...."sid, ure still in skool?" ..dah sah dah.....moto dia takleh start......."ok,ok gimme ten minutes..." aku pon turun la...tertendang-tendang, buka sana, screw sana...screw sini....takbleh gak start......member dia offer nak antar belikan spark plug....aku pon blah gi gym, ujan pon lebat......ujan dah brenti, try lagik...tapi tak bleh gak...berpeluh-peluh aku.....teringat plak masa dulu aku bawak vespa bila vespa makwe aku rosak.....terkedek-kedek aku naik 8inchi sampai eunos...sampai sana betulkan terus bleh start....tapi aku agak aku dah lost touch ngan vespa ar....tak serasi lagi tangan aku buat vespa......in the end dah try push start semua, kiter give up....dia dah call tow truck dia pon tanya..."sid can help? send me to the nearest mrt..." aku pon bilang ok cuma kene pump minyak.....dah alang kepalang aku antar dia balik terus......fuyoh jauh kat NTI.....tapi takpala ikhlas.....nie jam aku tolong orang, mungkin time aku susah ada orang tolong.....so far banyak orang dah tolong aku, especially kawan2 aku.......i know how it feels when ure really in need....so if u could help, why not kan?....

dah la, aku nak continue buat keje.....bye...

0 comments: