OMG

just came back from night duty....sorry leo can't join dinner...heh, thnks for asking anyways.

when i went online and heard what's going on, OMG in caps....ya'Allah kenapa la eh? apa salah kita siot? bertubi-tubi dia kasi, macam perang plak......aku dah kena tak puas, skarang pasangan aku pulak kene attack.....pelik, tapi benar...

aku hairan, betul2 hairan, tak sangka, betul2 tak sangka. tapi apakan daya, apa nak buat. biarkan sajalah, yng penting kita tau kita tak salah, yng penting aku tau pasanganku tak begitu sepertimana tuduhan yng dikenakan.

inilah dunia, apa nak buat, terima je la...cubaan....

sebut2 cobaaan teringat plak filem p.ramlee.....shahreil amcams ada p.ramlee marathon kat rumah kau one day? bagui tak idea aku? hehehehe....

okla nak main bejeweled japs, pas tu nak bobok....bangun kene study, besok ada test. betul test, kau tak salah dengar....aku cakap aku sibok kau tak percaya, nak pasang camera per kat bontot aku baru percaya? LoL......umur dah masuk 30 pun masih ada periksa, november ada presentation lagi kene siapkan, tak termasuk persiapan perkahwinan, tapi pasal nak dapat kat sponsor untuk advance diploma aku, terpaksa la buat sebaik2nye....insyahallah dapatlah sponsor...hehehehehe doakan la eh kawan2... terima kasih. Amin!

2 comments:

Ibu said...

aku setuju dengan cadangan P ramlee marathon itu...

Ibu said...

aku setuju dengan cadangan P ramlee marathon itu...