killer beb!

gua dah agak dah, kalau paper si mdm chin tu mesti killer punyer......tapi kan dari minggu lepas lagi gua sua ulang kaji, gua yakin la gua bleh bikin punye...kirakan cam omputeh cakap optimistic la......tapi kan ada la gut feeling gua cakap consperm paper si tua nie ada sikit payah....memang betol ar.....tapi takpa gua serahkan kepada yng Maha Esa, umatnya usaha beb bukan datang kosong2......

walaubagaimanapun(fuyoh panjang ar werd nie) gua sudah bersedia dapat C atau D la, unless nasib gua kan bleh dapat B, tapi gua ngah tahan nie takmo cek answer, takmo happykan diri sendiri atau kecewakan.......so gua tinggalkan sampai tu dua nyonya kasi result la.....

besok gua ada lagi satu periksa....nie pasal badan kita ala biology la....besok practical test, harap2 hati gua terang skit bleh ingat menda2 tu.....kla gua nak revise lagi skalik.....seblom tu nak cari info pasal penyakit kencing manis, gua kena buat projek...kencing manis ar.....hahaha.....

ok la geng, umat2 islam yng membaca, terbaca atau secara tak sengaja tertekan lelaman blog gua nie....slamat berbuka puasa.....cam gerek gitu eh blog dalam bahasa hancai bocai...slalu asyik ingeris jer atau melayu....skali kala tukar ar skit... okla cam dak2 mama cakap....Papo!

0 comments: