luka lama berdarah kembali....


hehehe tak tau la kalau tu macam kata pepatah....tapi nie realiti dod, luka lama berdarah kembali.....apa lagi skate la dod... gua kalau skate kalau tak jatuh cam tak cukup syarat....anyways power tremar skate smalam, walaupon ada slack skit pasal gua penat dan kaki kaku pasal parut baru nak kering kat lutut tu....adi-sam bawak members, mimi namanye.....trick ol skool semua dia buat dod....dah dia la yng kasi advice sampai gua ollie kembali dengan sempurna...muahahaha.....takut ar dod....takut nie mau kasi hilang buang jauh2....biar tanduk kuar, jin dok dalam papan gelunsur tu supaya gua bleh bergelunsur ngan sepurna...
gua agak eh.....gua takkan berhenti bergelunsur la.....once a week pon jadi ar dod.....tak skate macam tak cukup syarat tau... muahahahah.....
dan lagi satu gua ingat abec3s dah cukup setans....power tremar beb.....takyah la abec7 tu gua jual sua, dapat rezki bleh belik guler2....muahahah jadi skate mulut tak kering...

0 comments: