sigh

boredom galore......dah, memang dah takda plan pas tu takpe, the new clinical instructor that replaced mdm lee gave us assignments and pre-readings to do....which means haiz....weekends pon ada homework......kiwak btol betina tu....kasi la kier chan rehat......bleh katakan eh cos nie giler babi......6bulan, 6bulan straight ada menda nak buat, walaupun at the end ada 2 weeks break, tapi lu pikir ar, tu 2 weeks pon mau prepare start of new semester per.....

tapi takpa, walaubagaimana pun, gua tetap minat.......tadi gua kena datang saturday pon tapi gua cam enjoy....the main thing is love ur job....mesti ar kadang2 stress, penat, kaki sakit la....kepala pening la....hapa-hapa lagi la....tapi kalau keje yng takda sikit pon stress, aku rasa tu bukan keje lagi....muahahaha.....even cartoonist kadang stress.......

nari gua flat.........5hari keje satu hari sakit....tinggal besok je akunye so called free time......cam nak gi suntec ar, aku dengar ada big boys toys convention...nari ker?....hmmmm...ntah eh check out lagi ar.....kalau tak nak cuci moto....dah berkeladak da...

kla aku agak, aku nak mandi, pas tu main game japs baru tido......adios......

0 comments: