1 mo week

1 more week.........yeeehaaa....enjoi la gua...haiz tapi tak berduit...kalau la gaji gua cam dulu pat ntuc, bih bonus time plak tu, gerenti babe, mesti ada mende baru kat moto gua ngan kat bilik gua...dan gerenti gua gi short holiday punya....

i must tell u, attachments ar, fun.....but tiring...hehehe lagi2 gua dapat sakat2 apek2 yng sakit, ada sampai bingit sak ngan gua, ada cam members...hahaha.....kecoh ar ttsh tapi gerek ar, dapat buat bnyk members, bukan apek2 jer la...nurses pon....sister pon gerek ngan gua....cam best gitu......

nari aku kene 'cilaka' ngan apek...pasal dia nak terberak bih aku gurau2 bilang dia, 'btol ke lu nak berak?' hehehe dia jawab, 'cilaka lu ingat wa main2 ka?' hehehe nasib baik dia pon joke2...kalau tak aku tinggalkan dia sorang2 kat toilet...heheh biar dia wheel balik sendirik....

weekends nie cibai betul ar.....kene buat case study....frankly eh, malas sak aku mende2 extra nie...tapi memandangkan mende2 gila bleh buat aku lebih competent.....ok la......sebenarnye kat otak nie fikirkan 2 weeks break je nak buat pe nie...
hehehe.......

hmmm kalau 3++K tu masuk, alhamdullilah, 2weeks break aku nak start amik class2 ngan enrol class3, kalau tak, sabau je la bila ada wang lebih bleh enrol....hehehe.....kla gua nak lepak....ouh sebelom tu aku nak kasi buah fikiran sikit....aku rasakan nengok seagames nie buang masa je la, pasal half of the sg competitors foreigners.....china la, indo la....haiz....buat malu je.... tak original langsung...pada aku biar kalah tapi genuine.....okla papo......

0 comments: