pelik tapi benar part2

asal la aku nie asyik terjumper orang2 pelik.....betul tak bohong....nie pelik tapi benar.....

aku takmo elaborate la....tapi pelik.....orang pelik.....aku agak dia ada rosak skit kat atas tu tapi aku takmo serkap jarang pasal kawan baru, blom kenal lanjut pon......

ahhh pedulik ar tu semua, yng penting gua harap nanti petang takmo hujan sua........pasal aku, adisam, adil dan mungkin yanto akan bersukan papan gelunsur.....hahahaha kalau Liyi(dak yng nak step blaja cakap melayu mentang2 bf dia melayu) baca, mesti dia cakap "why u must use chim malay..." padahal bukan 'chim' cuma kau tu cina....hehehehe gi tanya ar bf kau....... kepada seri, sori je, smalam kene study nari last paper....hehehe....sOorRi...hehehe(nak buat style mr.bean tapi kat sini tak kedengaran dong.....

anyway speaking of the last paper....nie subject paling vague dan theory2 yng putar belit cam keling.....health psychology & sociology.....yer2...jng pandang rendang kat nurse2 eh....bnyk tau dipelajari.....bukan senang nak jadi 'misi' kalau nak jadi misai senang la...heheheh

lagi satu hal, on labour day, aku tertipu tipah.....shahreil cakap nak ngok spiderman....tapi sblom dia booking tiket dia babble jangan pandang belakang la jangan main blakang la....apa ntah...aku tengah groggy....tak, mana ada....gila...aku tak buat tu benda semua...im clean...hehehe...anyways, rupanye dia nak bilang nak nengok citer hantu....yng aku nie, sampai la wayang tu start baru aku tau.....hehehe.....anyway ok la filem melayu dah ada improvement in terms of shots dia, dah pandai buat transition, effects...etc.....cuma hantu dia, dia nak buat terlalu seram sampai jadi kelakar.....heheh...anyway thumbs up, kalau melayu tak puji melayu, sapa lagik kan?.......

kla nak mandi.....eh seblom tu bukak pakaian dulu...hehehe......pas tu makan pas tu gi skola menghadapi cabaran terakhir buat semester ini.....doakan gue, semoga sukses.........amin......dan soreh nanti, gleamin' the cube dengan teman2 gue...

0 comments: