touching...

touching ar drama2 skarang......hikmah dah habis(tapi gua nantikan season 2 next march), skarang sembilu pon coming to an end....entah eh sejak bila aku nengok drama pon tak tau, aku agak no choice pasal mak aku nengok aku pon dah terpengaruh skarang.....hikmah smalam finished with a happy ending

haiz....dah nak abis attachment nie....si cekgu nie tak habis2 nak menyusahkan kitorang ar....suruh cari type of drugs available in wards la, controlled drugs la, iv fluids la...ada je nak kasi kiter busy....dah lah penat balik, ada homework plak tu, besok pagi lagi...haiyah...bo patut la.......anyway aku sabar menanti je the last day.......

aku tadi time berak adalah termenung jugak, nak spray moto ke nak tampal2 je cam moto kamal....ada jugak angan2 nak spray boba aku kawasaki colour scheme, kawasaki-green, gloss black ngan putih skit.......mesti works....tapi kalau nak spray balik mau makan 300 ada.....aku dahla takda bonus...hehehe.....mebbe aku tak spray la, tampal2 sticker je cam motor kamal..... kalau tampal sticker ada gak brapa2 idea la, aku nie biasa ar, katun2 jugak aku feveret....mebbe kalau tampal sticker hijau aku nak buat theme incredible hulk cam ala 2fast2furious yng kereta negro tu...hehehe.....kalau aku tampal gloss black aku nak tampal sticker skurvy besar2.....kesian boba fett kene kopek...hehehehe.....blom lagik holiday nie dah bnyk plan aku nak occupy masa aku....

jiran aku nye kawan jumper aku kat frenster jadi dia add la aku......balik2 nie ada brapa2 orang yng aku tak kenal check out page aku, aku pon tak tau asal......kalau pompan takpa gak...ada gak lelaki.....aku nie gay magnet ker? muahahahaha... atau pon aku kene spy kot? hehehe......

0 comments: