haverrock....wah lau wei...

upset.....tak dapat ngok gilera race....terlambat skit dok....besok ar kalau sempat kalau dapat abiskan ulang kaji...

gua ngan nadzir, gi kedai auntie pas tu....wah lau.....ada helmet haverrock....ol skool classic giler...nie original punye beb bukan main press2 punye, nie memang condition dia dari factory tu maciam.....its the best 65bucks i spend this year....hell yeah!



ouh maaf yer kalau lagu memeningkan gua ngah mood short sikit...hahaha...

tadi dalam perbualan mak aku....lepak, pakcik aku tanya mak aku "midah kau takmo jodohkan didiq ngan yakyat?" hahaha

yakyat, or like i call her kak yakyat(org jawa can come up with weird nama manja yng ada dua syllable) is 31years old and unmarried, thats why my uncle joke on that.......jaga my uncle next time i see him....dia sendiri dah 40+ blom kahwin mandai2 nak kene2kan orang...ishk....hehhehe

0 comments: